در راه زندگی جدید

نوشته های من در راه صدور ویزای استرالیا

در راه زندگی جدید

نوشته های من در راه صدور ویزای استرالیا

قدم به قدم 1

بلاخره  استارت شروع کارها ی جمع و جور رو از این هفته زدیم.جمعه همسر اتاق کوچیک و تختش رو جمع کرد و دیروز هم  لباسهای زمستونیمون رو آوردیم و  در حین جمع کردن تابستونی ها سه تا از این بقچه های بزرگ گذاشتم برای جدا کردن بار فریت.یکی لباسهای بردنی خودم.یکی لباسهای بردنی  همسر  و یکی هم لباسهایی که باید برن برای فریت.البته در قدم اول .احتمالا موقع چیدن اون لباسها توی ساک هم باز کمی دورریزی و جابجایی خواهیم داشت.امیدوارم به موقع همه کارهامون تموم بشن.

بخش زیادی از چکاپ هامون مونده هنوز که به دلیل مشغله همسر هنوز بهشون نرسیدیم.امیدوارم بتونیم زود حلشون کنیم.

فعلا وقت آزادم رو اختصاص به زبان دادم.کلاس free discussion هم می رفتم که عملا کمک زیادی نمی کنه و خیلی پر بار نیست.احتمالا خودم ادامه بدم به زبان خوندن.

نظرات 3 + ارسال نظر
freedom شنبه 24 آبان 1393 ساعت 12:50

سلام عزیزم. امیدوارم همیشه همینجوری موفق باشید

ممنونم عزیزم

محیا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:39

سلام عزیزم، تبریک میگم بابت ویزا. میشه بپرسم چه ویزایی بودید و تخصصتون چی بوده؟ ممنون
راستی یه پیشنهاد دارم برای زبانت...فقط سریال ببین. هیچ جزوه و کلاسی به اندازه سریال دیدن تاثیر نداره!

سلام محیا جان
از لطفت ممنونم.ویزای ما 189 skill independent بود و رشته مون هم کامپیوتر.
ممنونم از پیشنهادت بابت سریال دیدن.خودم هم خیلی علاقه دارم

مریسام سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:14

موفق باشید

ممنونم مریسام عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد