در راه زندگی جدید

نوشته های من در راه صدور ویزای استرالیا

در راه زندگی جدید

نوشته های من در راه صدور ویزای استرالیا

قدم بعدی

آخر هفته بلاخره به خانواده همسر گفتیم و تاکید کردیم که فعلا کسی در خانواده نفهمه تا ببینیم چیکار می کنیم.البته مهمترش هنوز خانواده خودم هستن که بهشون نگفتیم و خیلی نگران اون بخش هم هستم.اونها هم فردا از سفر میان.

این هفته هم باید با رییسم صحبت کنم.ولی قبلش میخواستم با کسی مشورت کنم که شانس خوشگل من امروز نیست.حالا باید ببینم چطور میشه.

به کار خوبی که کرده بودیم این بود که تو خانواده و فامیل هیچ کسی نمی دونست و الان که ویزا اومده تازه میخوایم به اقوام بگیم.البته خانواده هامون در جریان بودن.

الان هم که اومده به هیچ کسی نمی گیم که برای همیشه داریم میریم.می گیم فعلا داریم شش ماه میریم بررسی کنیم تا ببینیم چیکار می تونیم بکنیم.

کلا به نظر من این حالت بهترینه.اگر هم روزی به هر دلیلی خواستیم برگردیم فشار روانی رومون وجود نداره.

نظرات 1 + ارسال نظر
Rezza یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 11:12 http://www.broadcastcrunch.cpm

دقیقا همینطوره. هرچقدر دیگران دیرتر و کمتر در جریان باشن ، هم خودشون راحت ترن و هم برای ماها راحت تر خواهد بود.....

منم دقیقا همین عقیده رو دارم.By the way، چه وب خارجکی دارین هنوز نرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد