در راه زندگی جدید

نوشته های من در راه صدور ویزای استرالیا

در راه زندگی جدید

نوشته های من در راه صدور ویزای استرالیا

سوء پیشینه

 امروز برای  گواه*ی سو پی*شینه اقدام کردیم.رفتیم همون مرکزی که دفعه پیش رفته بودیم.خیلی خلوته و اون دفعه خیلی زود به دستمون رسید. 

برای سو پیشینه خودشون کارتخوان گذاشتن و نفری ده هزار تومن بابت تمبر و انگشت نگاری پرداخت کردیم  و هشت هزار تومن هم بابت کارمزد خود مرکز دادیم. ظاهرا می شه پرداخت کلیه کارها رو بدون مراجعه به بانک تو خود مرکز انجام داد.

مدارک لازمش هم  اصل و کپی شناس*نامه و کارت مل*ی و یک قطعه عکس  و معرفی نامه یا درخواست فردی بود.

من مدارک مربوط به تعویض  گواهنامه ام رو یادداشت کردم که برم سراغش .چون استفاده ای ازش نداشتم دو سال از مهلت اعتبارش گذشته والان باید سالی پنج هزار تومن هم جریمه بدم. تو استرالیا تا اونجایی که من می دونم تا دو تا سه ماه میشه بدون گواهینامه رانندگی کرد.میخوام برای اون موقع داشته باشمش.

زبان رو دست وپاشکسته ادامه می دیم و ای بدک نیست...ولی نمی دونم همسر می تونه نمره لازم رو بیاره یا نه؟ 

فعلا که فقط امیدواریم.اگه نمره لازم رو نیاره باید 4000دلار بابت کلاس زبان بدیم که با این  قیمت دلار واقعا سخته... 

 فعلا روزهامون همینطوری می گذرن و کم کم داریم خودمون رو آماده می کنیم.در درجه اول دغدغه من زبانمونه و در درجه دوم کار من که باید خودم رو توش به روز  کنم.فعلا فقط سعی میکنم با دید مثبت نگاه کنم و خودم رو به روز کنم در زمینه فنی ...تا ببینیم خدا چی میخواد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد